Geen afspraak maken aan de balie

Wij verzoeken u om geen afspraken te maken aan de balie.

Waarom vragen wij dit?

De assistente zal altijd een triage doen om de urgentie van uw klacht in te schatten. Soms moet u eerder komen dan u had verwacht of kan de assistente u zelfzorgadvies geven door houvast te bieden om de klacht thuis te behandelen. Deze adviezen zijn altijd gebaseerd op protocollen en ondersteund door thuisarts.nl > http://www.thuisarts.nl.

Deze triage is niet mogelijk aan de balie, wij kunnen uw privacy niet garanderen en het stoort de overige medewerkers om hun werk goed uit te voeren.

Komt u wat afgeven of moet u een vervolg afspraak maken met de dokter nadat u op het spreekuur bent geweest > uiteraard helpen wij u dan graag aan de balie.

Bedankt voor uw begrip!

Bel de praktijk